Thursday, September 2, 2010

Mengapa Anda Mesti Menggunakan Fc Bio Sanitary Pad

Adakah anda mahu melihat kakak,adik,emak atau saudara serta jiran-jiran anda mati akibat di jangkiti barah? Anda pasti bersedih bilamana anda terdengar ada antara mereka telah menghidapi barah.Di dalam kotak fikiran anda juga mungkin terdetik..."mereka mungkin dah tak lama" sudah sampai masa mereka.
Dan pada ketika itu anda baru menyesali apa yang berlaku.Mungkin jika dari awal anda memperkenalkan kepada mereka mengenai bahaya barah dan bagaimana mengelakanya pasti semua ini tidak akan berlaku.

Mengimbau kembali kisah seorang rakan yang bercerita tentang  ibunya yang meninggal dunia akibat barah payudara.Kisahnya sangat menyeihkan.Tatkala anak-anak baru melangkah ke mercu kejayaan ibu yang di kasihi telah pergi meninggalkan mereka kerana barah.Waktu itu terdetik di dalam hati...mengapalah aku tak mampu berbuat apa-apa.Dan sekarang kita mesti membuat perubahan sebelum terlambat, selamatkan sebanyak mana wanita yang ada.Semoga niat kita untuk menghindari mereka dari barah di berkati Allah.

Bermula dari anda yang menjadi contoh kepada keluarga dan sebarkan kepada ahli keluarga dan rakan-rakan.Gunakanlah Fc Bio Sanitary Pad kerana ia adalah penyelamat wanita sedunia.

No comments:

Post a Comment