Saturday, February 12, 2011

Maklum Balas Para Pengguna

JANGKITAN KUMAN.

Fang Set Fang 50 thn ,SERAWAK.

Saya mempunyai sista di bahagian rahim .Selepas mengambil ubat doktor ,sista tersebut pecah dan mengeluarkan banyak darah.Pemeriksaan puan perlu dijalankan 2 bln tetapi tetapi setiap kali disahkan dijangkiti kuman dan perlu memakan ubat dan perlu memakan ubat antibiotik.
Selepas  saya menggunakan FC BIO SANITARY PAD,masalah tersebut sudah diselesaikan ,rahim sudah bebas dari jangkitan kuman dan dan saya tidak perlu memakan ubat antibiotik lagi!

FIBROID RAHIM.

Sasila Jusuf 25 tahun ,Johor Bahru.

Rahim saya mempunyi sebiji fibroid  yang bersaiz 10 cm .Suntikan diberi setiap bulan untuk mengecutkan saiz fibroid tersebut,tetapi fibroid tersebut masih tidak mengecut walaupun sudah 3 suntikan diambil .Jadi ,doktor berkeputusan membuat pembedahan untuk membuang seluruh rahim pada JAN 2009.
Saya mula mengunakan FC Pantiliner pada FEB 2009 .Hanya selepas sebulan ,fibroid tersebut telah mengecut 5CM.Doktor kata tidak perlu membuang seluruh rahim ,hanya membuang fibroid tersebut sahaja.Saya sambung menggunakan FC Pantiliner selepas pembedahan ,luka baik pulih dengan pantas.

MASALAH KEPUTIHAN &  KEGATALAN.

Solati Ahmad 32 Tahun ,Pahang.

Masalah keputihan dan  berbau yang sangat banyak dan tidak selesa.Secara tidak langsung kegatalan yang tidak boleh dikawal.Ianyanya boleh menganggu semasa saya berkerja.
Masalah keputihan dan kegatalan telah hilang selepas saya menggunakan FC Pantiliner .Kini saya berpuas hati .Dan kini saya tiada masalah kegatalan di tempat kerja lagi.Terima Kasih AVAIL kerana memperkenalkan tuala wanita yang sangat hebat.

MASALAH SENGGUGUT.

Salmah Ahmad 18 tahun,Melaka

Saya mula menghadapi senggugut yang sangat teruk .Semua aktiviti terganggu dan terbenkalai disebabkan kesakitan yang tidak terkata.Sampai tertidur dan mengambil mc setiap bulan .
Saya mula mengunakan FC BIO SANITARY pada 3 bulan yang lalu,kini masalah senggugut telah semakin pulih dan tidak berasa sakit lagi.Saya lebih berkeyakinan sekarang dan saya tidak perlu mc dan mengambil ubat tahan sakit .

KITARAN HAID TIDAK MENENTU.

Norazita khalid 35 tahun Terengganu

Haid saya datang 2 bulan sekali dan tidak lancar.Sampaikan saya jangkakan yang saya mengandung.tapi akikatnya tidak .Apabila haid datang ,haid saya sampai 3minggu tak berhenti.Apabila berjumpa doktor ,ia beritahu tiada masalah.
Bersyukur ,semuanya masalah yang saya hadapi sudah selesai apabila saya mengunakan FC BIO SANITARY PAD.Terima kasih AVAIL.Kini kitar haid saya sudah menjadi teratur dan saya akan mengunakannya setiap hari.

No comments:

Post a Comment